MNB Deviza középárfolyam (real-time)     321,50     281,33

Kiemelt gyártók

Gigabyte Asus WD Corsair Kingston Creative Logitech EK Water Delock

Véleményezd munkánkat!

Írd meg te is a véleményed az áruházunkról!
Neved:
E-mail címed:
Telefonszámod:
Szervizünk
Értékelésed Rossz Kiváló
Értékelésed pár szóban
Kiszolgálás
Értékelésed Rossz Kiváló
Értékelésed pár szóban
Áraink
Értékelésed Rossz Kiváló
Értékelésed pár szóban
Kínálat
Értékelésed Rossz Kiváló
Értékelésed pár szóban
Egyéb megjegyzéseid munkánkról
A hét melyik napja van ma?
 


 Eddigi vélemények

> >>
2018-09-29 21:25:47 -
Szerviz:
Kiszolgálás:
Árak:
Kínálatunkat:
 
2018-05-17 00:50:31 - Simonné Marianna
Szerviz:
Kiszolgálás:
Árak:
Kínálatunkat:
Egyéb megjegyzés:
Amit igérnek nem tartják be.Egy hete rendeltem egy hátizsákot a honlapon még volt ,a mai napig emilben azt kapom nincs raktáron szerintem este visszamondom a megrendelést.Hétvégén ajándékba vittem vola a hátizsákot ja és egynapos kiszállítás volt feltüntetve.Kész átverés
 
2018-03-28 11:21:11 - Szappan János
Szerviz:
Kiszolgálás:
Árak:
Kínálatunkat:
Egyéb megjegyzés:
Egyhete elkūldtem postán az elállásinyilatkozatot választ eddig nemkaptam
 
2018-01-26 08:52:56 - Péter Sándor
Szerviz:
Kiváló a szervíz részleg, maximális segítőkészség, és korrektek végtelenül! Reméljük megbecsülik ezt.... !!!
Kiszolgálás:
Árak:
Kínálatunkat:
 
2017-11-22 10:49:04 - Csontosné Galambos Katalin
Szerviz:
Kiszolgálás:
Árak:
Kínálatunkat:
Egyéb megjegyzés:
Egy hete rendeltem egy telefontokot. Teljesen más árut küldtek helyette. Hosszas levelezés és telefonálás után ígéretet kaptam a visszárufutár érkezésére, aki nem jött és azóta sem jelentkezik. Az ügyintéző Juhász Dávid, nem segít és egyáltalán nem érdekli, hogy csak fizetési meghagyást kibocsájtásával tudom a pénzem visszaszerezni!
Hardverker válasza
Tisztelt Csontosné Galambos Katalin!
Telefonon jelezte felénk, hogy a kollégák rossz terméket küldtek, ekkor mi másnapra küldtünk egy futárt visszáru címkével, hogy elhozza Öntől és visszafizethessük az árát.
Mivel a futár nem akart Önnek átvételi elismervényt adni, ezért Ön nem adta át neki a terméket.
Kihangsúlyoznám, hogy a Sprinter Futárszolgálat nem mi vagyunk, ők egy külső futár cég, akikkel szerződésben állunk – így alkalmazottaik, futáraik munkájáért nem tudunk felelősséget vállalni.
A futárnak kötelessége lett volna elismervényt adni, ezt a mulasztást Ön Juhász Dávid kollégánk felé jelezte, aki egyből felvette a Futárszolgálattal a kapcsolatot és intézte Önnek az ügyet. A termék 11.24-én pénteken sikeresen visszaérkezett hozzánk, 11.26 hétfőn Önnél lesz az összeg.
 
2017-10-03 09:37:19 - Metykó Péter
Szerviz:
Semmiképp ne utaljon előre senki! A megrendelt termék annak ellenére nem volt raktáron, hogy a webáruház szerint készleten volt, a pénzt pedig 3 héttel a vásárlás után sem kaptuk vissza.
Kiszolgálás:
Árak:
Kínálatunkat:
Hardverker válasza
Tisztelt Metykó Péter!
09.04-én bankkártyával fizetett nekünk egy termékért, melyet sajnos nem tudtunk beszerezni beszállítóinktól. Erről tájékoztattuk Önt és 09.12-én bankkártyán visszaindítottuk az összeget - melyről e-mailben értesítést is kapott, amelyben szerepelt a tranzakció azonosító is.
 
2017-09-21 05:46:12 - Rátkai Andrea
Szerviz:
Kiszolgálás:
Árak:
Kínálatunkat:
Egyéb megjegyzés:
A REKLAMÁCIÓ KEZELÉSE EGYSZERŰEN SIRALMAS.VETTEM EGY 9000.- FT-OS KÁVÉ FŐZŐT, AMELY HASZNÁLAT UTÁN, ELKEZDETT DURROGNI. EZÉRT FEL HÍVTAM AZ ÜGYFÉL SZOLGÁLATOT, HOGY MI A TEENDŐ.AZT KÖZÖLTÉK VELEM HOGY A SAJÁT KÖLTSÉGEMEN KÜLDJEM VISSZA, ÉS VISSZA KAPOM, DE CSAK A KÁVÉ FŐZŐ ÁRÁT. SÉRELMEZTEM HOGY 3740.- FT VISSZA SZÁLLÍTÁS KÖLTSÉGÉT IS KÉREM, DE AZT AZ INFORMÁCIÓT KAPTAM, HOGY AZ AZ ÉN SARAM.AZÓTA TELEFONON, MINDEN NAP HITEGETNEK, HOGY VISSZA HÍVNAK, DE SE HÍVÁS, SE A KÁVÉ FŐZŐ ÁRA, SE A SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG NEM ÉRKEZETT A SZÁMLÁMRA. A FOGYASZTÓ VÉDELEMHEZ KÉNYSZERÜLÖK FORDULNI, HISZ ELADTAK GY ROSSZ KÁVÉFŐZŐT, AMIT NEM AZ ÉN KÖLTSÉGEMEN KELLETT VOLNA VISSZA KÜLDENI, HANEM FUTÁRRAL KELLETT VOLNA VISSZA SZÁLLÍTANI.AZ ÜGYFÉL SZOLGÁLATI ÜGYINTÉZÉS, PEDIG EGYSZERŰEN HÁNYINGER KELTŐ.
Hardverker válasza
Kedves Andrea

Ön ragaszkodott hozzá, hogy eláll a vásárlástól. Ilyen esetben a termék visszajuttatása az Ön felelőssége, és az Ön költsége, ahogy az a jelenlegi jogszabályokban is megtalálható. A visszautalásnál a termék vételárát, és azt a szállítási költséget kell visszautalnunk, amellyel eljuttattuk Önhöz a terméket. A Kollégám jelezte, hogy természetesen szervizes ügyintézésnél mi küldünk futárt a termékért, és a termék megjavítása/cseréje után természetesen mi juttatjuk vissza a terméket Önhöz. Sajnáljuk hogy gyárilag hibás termék jutott el Önhöz, de természetesen erre vonatkozik a garancia, amely során javítjuk vagy cseréljük a terméket.
 
2017-09-20 07:47:43 - Fülöp Róbert
Szerviz:
Kiszolgálás:
Kritikán aluli...
Árak:
Kínálatunkat:
Egyéb megjegyzés:
Össze-vissza vannak kiírva a rendelhető termékek érkezései. Rendeltem egy terméket, telefonon össze-vissza tájékoztatnak, hebegnek-habognak. Én az email tartalmát készpénznek vettem, ami az áru érkezéséről tájékoztat. Közben nem is azon a napon érkezik a beszállító. Undorító, gusztustalan "vevőcsalogatás", vagy csak trehányság, egyik sem jó. A terméket közben megrendeltem az iponból, köszi a semmit!
 
2017-09-09 08:06:55 - N-Line Bt.
Szerviz:
Kiszolgálás:
Kollegák egy része sem a raktárkészletet, sem a termék elhelyezkedését, sem a számlázás menetét nem ismeri. Ez a probléma pár hete létezik, előtte profi volt a kiszolgálás. Jelenleg dupla foglalás is lehetséges, igy a visszaigazoló mail után a boltban zembesültünk azzal, nem első alkalommal, elő , hogy nem adják ki a terméket mert valaki a vásárlás után befoglalta és a kapott információ szerint várhatunk öt napot és megkapjuk. Mind a gyakorlat , mind a hozzáállás elfogadhatatlan. Ezúton búcsúzunk a cégtől, és kívánjuk, hogy megértsék, az árak mindenáron törénő leszorítása, a szolgáltatás színvonalának olyan mértékű eséséhez vezet, mely hosszútávon már nem kifizetődő. Tisztelettel: N-Line Bt.
Árak:
Kínálatunkat:
 
2017-05-16 08:07:40 - Fokt András
Szerviz:
Kiszolgálás:
Gyors, pontos és segítőkész volt a kiszolgálás, minden szakmai kérdésemre választ kaptam.
Árak:
Úgy hiszem, hogy mivel önök közel vannak a lakhelyemhez és árak is nagyon sokszor alacsonyabbak a konkurenciánál, ezért a jövőben csak önöknél fogok vásárolni.
Kínálatunkat:
Minden megtaláltam, amit kerestem.
Egyéb megjegyzés:
Első vásárlásom volt, eleinte csak azért választottam a Hardverkert, mert ez a kereskedés volt hozzám a legközelebb, de minden téren csak pozitívumot tapasztaltam. Visszatérő vásároló leszek :)
 
> >>

Kosár

Termék változások

Jelenleg a webshopban található termékek száma:
8152
ebből raktáron van: 3064 típus,
ami összesen 22801 db termék!

Infó

Szaküzlet és szerviz, IX. kerület
Kis- és nagykereskedelem
1094 Budapest, Ferenc tér 5.
+361216-3619

Térkép
Nyitvatartás - üzlet
Hétfő - Péntek 9:00 - 19:00
Szombat 9:00 - 16:00
Vasárnap: zárva
Nyitvatartás - szerviz:
Hétfő - Péntek 10:00 - 19:00
Szombat - Vasárnap: zárva

Ügyfélszolgálat

+36 20 333-8926
+36 70 618-8322
+36 70 618-8322

Üzlet






Szerviz

+36 70 618-8499
+36 70 384-6628
+36 70 384-6628

Pénzügy

+36 70 630-7971

Csomagküldés

+36 70 389-9379
+36 70 389-9379
+36 70 389-9379
+36 70 389-9379
+36 70 389-9379
+36 70 389-9379

Áruszállítás


Raktárvezető


Üzletvezető

+36 70 620-2106

Cégvezetés

+36 1 215-7275